vrijdag 12 februari 2016

Deel 2.

Zo nu weer een aantal foto's gemaakt zodanig dat al mijn creaties hier op mijn blog terechtkomen....

Na een jarenlange onderbreking, wordt mijn man nu weer duivenmelker. Voor hem heb ik een duifje en een "letter" gehaakt. Hij was er wel blij mee....


Met de nieuwe wol van de Action stone en haaknaald 4, haakte ik een Krissy bear... Ik moet zeggen dat het wel een uit de kluiten gewassen exemplaar gewoden is :


Wat ik ook leuk haken vond en een mooi resultaat opleverde is de ballerina muis.. Er komen er beslist nog meer...



En omdat ze zo leuk blijven, zowel om te haken als om weg te geven nog een Krissy bear met verlopend garen van de action




En dan de laatste... Een sjaal die al duchtig in gebruik genomen is... Dus deze keer eentje voor mezelf...


Zo, al dingen die af zijn, staan er nu hopelijk weer op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten