dinsdag 17 november 2015

Volgens de weerman komt de winter dichterbij.

Aangezien de weerman al dagen aankondigt dat het stilaan kouder zal worden heb ik mijn voorzorgen genomen en voor de familie wat warme mutsen gehaakt. Alle mutsen zijn gehaakt met het reliëfstokje voor en de boord reliëfstokje voor/reliëfstokje achter. De meesten zijn gehaakt met fenna en haaknaald nr. 4.5.
Eén muts en sjaal zijn op dit ogenblik al in gebruik en staan dus niet meer op de foto.






Voor mezelf heb ik ook nog een setje gehaakt, dezelfde muts van hierboven met een col in reliëfstokjes voor/achter.Gehaakt met fenna en haaknaald nr 4.5



Zo, ik denk dat de meeste van mijn creaties weer gepost zijn, nu kan ik opnieuw verder haken, wat ik nog altijd het liefste doe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten