vrijdag 22 mei 2015

Blog aanvullen...

Het lijkt wel alsof mijn handen steeds vaker de haaknaald hanteren en steeds minder mijn creaties op mijn blog terechtkomen. Hoe het komt weet ik niet... Maar nu alvast tijd om weer eens enkele foto's te plaatsen..

De facebook-hit de eendjes. Deze zijn gehaakt van soft van zeeman met haaknaald nr 2.5 en hebben een leuk belletje rond hun nek.





Twee grote Nijntjes en twee nijntjes rammelaars, ook weer gehaakt met soft van zeeman en haaknaald nr. 2.5



Twee gehaakte hartjes, het patroon vond ik bij 't bezige bijtje... ik heb ze gehaakt met soft van zeeman, haaknaald nr 2.5 en in het hartje zit een lavendelzakje...




3 opmerkingen:

  1. Dol op de eendjes! Mooi gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, Wendy. Ik vind de eendjes ook heel leuk om te maken.
    grtjs
    Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel, Wendy. Ik vind de eendjes ook heel leuk om te maken.
    grtjs
    Rita.

    BeantwoordenVerwijderen