dinsdag 17 maart 2015

Weer eens tijd om mijn blog aan te vullen....

Soms werk ik zoveel af, dat ik vergeet om foto's te maken om hier op mijn blog te zetten...

Enkele speelgoed-rammelaars, die binnenkort naar zonneknuffels mogen vertrekken... samen met enkele paasei-konijntjes.




En dan enkele mevrouwen kakelbont... wellicht één van de eerste knuffels die ik ooit maakte uit mijn eerste haakboekje 'Vrolijke knuffels haken' van Rina Stoffers. Ze zijn echt bijzonder leuk... en deze keer vind ik ze nog mooier dankzij de mooie verloopwol van action.




Dan zij er ook nog de theekippen.... gemaakt naar een patroon van Christel Krukkert



En als laatste, maar zeker niet de kleinste van de hoop... de kip van Woolytoons... amaai en klein is ze zeker niet !!! Miss Violet!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten